ریلز اینستاگرام reels چیست و چه کاربردی دارد؟
نوشته شده توسط : لیدی

سال گذشته، اینستاگرام Reels را در کشورهای مختلف آزمایش کرد. در واقع این ویژگی برای رقابت بیشتر با تیک توک ارائه شده است. این روزها که Tiktok به دلیل روابط سیاسی مشکوک چین با کشورهایی مانند هند و آمریکا کاربران خود را از دست می دهد، بهترین فرصت برای اینستاگرام بود تا این ویژگی را عمومی کند. این تلاش فیسبوک برای رقابت با TikTok است، که همچنین هدف آن ایجاد ویدیوهای کوتاه است و به ویژه در بین نسل z تا 24 سال محبوبیت دارد. 

اما ریلز اینستاگرام واقعا چیست؟

Instagram Reels یک قالب محتوای جدید در این پلتفرم است که به شما امکان می‌دهد ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای را در یک فید اختصاصی جدید ایجاد کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید. درست مانند Tik Tok، Rails مجموعه ای از ابزارهای خلاقانه را برای ایجاد ویدیوهای کوتاه سرگرم کننده و جذاب در اینستاگرام به شما ارائه می دهد.

فیلم های 15 ثانیه ای را با صدا، متن، جلوه های ویژه و استیکر ضبط و ویرایش کنید. سپس آنها را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید. امکان ساخت قرقره های 90 ثانیه ای اینستاگرام از دیگر نوآوری های این پلتفرم است. البته در حال حاضر به عنوان تست برای برخی از کاربران فعال شده است.

تفاوت بین Reels اینستاگرام و TikTok چیست؟

از آنجایی که قرقره ها رقیب جدی تیک توک هستند، بهتر است در مورد شباهت ها و تفاوت های آنها صحبت کنیم. ماهیت Reels و TikTok یکسان است: ایجاد فضایی خلاقانه برای کاربران برای ایجاد و اشتراک گذاری ویدیوهای کوتاه. آنها با گزینه های خلاقانه ای که ارائه می دهند، به کاربران اجازه می دهند بهترین ویدیوهای ممکن را بسازند.

تفاوت بین Reels و Instagram Stories چیست؟

با توجه به شباهت های داستان و ریل، نباید گیج شوید. اگرچه آنها مشابه هستند، اما تفاوت های اساسی نیز دارند:

Rails ابزارهای ویرایشی مختلفی از جمله جلوه‌های AR، کنترل سرعت و ابزاری برای برش ویدیوها برای جلوه بهتر ارائه می‌دهد.

ریلز ها را می توان در Explorer و Story به اشتراک گذاشت.

وقتی یک قرقره آپلود می کنید، می توانید آن را در فید خود پست کنید.

اگر هنگام ضبط ویدیو از صدای اصلی استفاده کنید، این صدا به نام شما ضبط می شود و دیگران می توانند از آن برای حلقه های خود استفاده کنند.

چگونه از حلقه های اینستاگرام استفاده کنیم؟

اگر با TikTok و Instagram آشنا هستید، کار با Rails برای شما بسیار راحت خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت لیدی تارگت مراجعه کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف، ارائه دهنده تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار شماست.





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: